Parent Warmline: 1-833-REACH-OR / 1-833-732-2467

Funderar på att anlita flyttstädning i Huddinge, vad har ni för erfarenheter?

Home Forums Community Discussions Funderar på att anlita flyttstädning i Huddinge, vad har ni för erfarenheter?

• This topic has 2 replies, 3 voices, and was last updated 1 week ago by ParaEagle.
  • Author
    lanamiller
    Participant

Hej på er! Vi ska flytta om några veckor och jag har redan börjat känna stressen över flyttstädningen. Det är så mycket att tänka på med packning och allt logistik runt själva flytten. Därför funderar jag starkt på att anlita en professionell flyttstädningsfirma för att slippa den biten. Vi bor i Huddinge, så jag undrar om någon här har erfarenheter eller kan rekommendera någon bra firma i området? Vad ska man tänka på när man väljer en sådan tjänst?

andryskott
    Participant

Absolut! Jag har själv erfarenhet av att anlita flyttstädning i Huddinge, och det var en av de bästa besluten vi tog under vår flytt. Det är otroligt skönt att slippa oroa sig för städningen när man redan har fullt upp med allt annat som en flytt innebär. Vi använde oss av en firma som även erbjuder Hemstäd Huddinge – Limpio. De var väldigt noggranna och lämnade lägenheten skinande ren, vilket är jätteviktigt vid en flyttstädning så man inte får några problem med nästa hyresgäst eller köpare. De har fasta priser och all kontakt var smidig. Dessutom kunde vi utnyttja RUT-avdraget, vilket gjorde det hela ännu mer prisvärt.

ParaEagle
    Participant

Det låter som en klok investering att anlita hjälp med flyttstädningen. Kvaliteten på städningen är ju avgörande för att undvika eventuella tvister med den som flyttar in, så att anlita en professionell aktör minskar verkligen den risken. Och att kunna fokusera på själva flytten och det nya boendet istället för att behöva skrubba och städa i det gamla hemmet är nog något många skulle uppskatta. Det är ju dessutom en möjlighet att spara tid och energi i en redan intensiv period.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Join the Community

Sign up to receive the monthly newsletter, the very latest from Reach Out Oregon.

By submitting this form, you are consenting to receive marketing emails from: Reach Out Oregon. You can revoke your consent to receive emails at any time by using the SafeUnsubscribe® link, found at the bottom of every email. Emails are serviced by Constant Contact

Thanks for Reaching Out

Thank you for your interest in volunteering with Reach Out Oregon. Please complete the form below.

Please select a valid form

By submitting this form you are confirming that you are at least 18 years of age and that you agree to all Reach Out Oregon Terms of Use and Privacy Rights.

Thanks for Reaching Out

Thank you for sharing information about a needed resource. Please complete the form below.

Request a Resource Form
Attachment

Maximum file size: 5MB

By submitting this form you are confirming that you are at least 18 years of age and that you agree to all Reach Out Oregon Terms of Use and Privacy Rights.